انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی امکان پذیر می باشد در واقع برای اخذ سند تک برگ و تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ باید یک سری امور نقشه برداری برای تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به اداره ثبت انجام شود تا برای ملک سند تک برگ صادر شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام کلیه امور نقشه برداری ثبتی امری تخصصی می باشد که حتما باید توسط

یه متخصص انجام شود و اینکار در حیطه تخصص کارشناسان رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی می باشد و با دقت بالایی انجام می شود و امور نقشه

برداری شامل تهیه نقشه یو تی ام،تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای،تهیه

نقشه دو خطی شهرداری، انجام تفکیک و پیش تفکیک آپارتمان و…می باشد.

روش تهیه نقشه یو تی ام به این صورت می باشد که کارشناس مدارک مالکیت

ملک را از مالک دریافت میکند و پس از بررسی در محل ملک حاضر میشود و با

استفاده از تجهیزات و دستگاه های نقشه برداری دقیق ، گوشه های ملک را

برداشت میکند و سپس مختصات ملک را به سیستم مختصات یو تی ام منتقل

می کند و در این صورت ملک دارای مختصات منحصر به فرد خود می شود و در

نتیجه موقعیت ملک در سیستم مختصات یو تی ام تثبیت می شود و کارشناس

پس از ترسیم نقشه یو تی ام آن را مهر و امضا می کند تا مورد تایید اداره ثبت

باشد و با ارائه این نقشه به اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر می شود.

از جمله امور ملکی که کارشناس انجام میدهد تفسیر عکس های هوایی می

باشد که با انجام تفسیر عکسهای هوایی موقعیت حدود مرزهای ملک مشخص

می شود و باعث میشود بسیاری از اختلافات ملکی که به خاطر تجاوز به حدود

ملک بوده است،حل شود در واقع انجام تفسیر عکس های هوایی در دادگاه به

عنوان یک مدرک معتبر می باشد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیازی ثبت نشده. اولین نفر شما باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما