هزینه نقشه utm سال 1401

هزینه نقشه utm سال 1401

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اداره ثبت اسناد و مدارک کشور نقشه یو تی ام را به عنوان مدرکی برای امور مختلف ملکی در خواست می کند. این اداره برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگی، تصحیح سند و .. این نقشه را در خواست می کند.

هزینه نقشه utm سال 1401 به عوامل مختلفی از جمله مساحت و ابعاد ملک بستگی دارد. بر ای تهیه نقشه یو تی ام حتما لازم است به فردی دارای صلاحیت مراجعه نمود. تا در نتیجه این نقشه با دقت بالا و کیفیت مورد نظر ادارات تهیه شود. این نقشه با مهر و امضای کارشناس رسمی معتبر می شود. و از جانب ادارات مختلف مورد پذیرش قرار میگیرد.

تعرفه تهیه نقشه utm

نقشه یو تی ام با دقت بالا از جانب ادارات مختلف در خواست می شود. از جمله این ادارات اداره ثبت اسناد و مدارک کشور می باشد. برای مثال ممکن است افراد قصد اخذ سند تک برگ را داشته باشند. در نتیجه لازم است نقشه یو تی ام ملک با دقت بالا تهیه شود. و به این اداره ارائه شود.

هزینه نقشه utm در سال 1401 بر طبق تعرفه ای مشخص معلوم می گردد. برای تهیه این نقشه utm با دقت بالا لازم است به فردی متخصص و با تجربه مراجعه نمود تا در نتیجه این نقشه با دقت بالا حاصل شود. برای تهیه نقشه utm می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه این نقشه از روش های مختلفی استفاده خواهد کرد در یکی از این روش ها کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می گیرد نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات مختلف خواهد بود. این متخصص با فرمت مورد نظر ادارات و با دقت بالا این نقشه را در خواست می کند.

تعرفه تهیه نقشه utm

تعرفه تهیه نقشه utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیازی ثبت نشده. اولین نفر شما باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما