هزینه تفسیر عکس هوایی

هزینه تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین معلوم نباشد. در نتیجه همین امر ممکن است باعث شود. به حدود ملک تعارض شود. در نتیجه با به هم ریختن حدود اربعه ملک و برای حل این اختلافات لازم است تامین دلیلی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود تهیه تامین دلیل با انجام تفسیر عکس هوایی ممکن است.

تفسیر عکس هوایی را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد. و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد.

تفسیر عکس هوایی جانمایی ملک

تشخیص نبودن حدود ملک معایب بسیاری دارد در حقیقت در صورتی که حدود و دیوارکشی ملک نا مشخص باشد. همین امر سبب می شود که امکان تعارض به حدود ملک وجود داشته باشد. برای اینکه بتوان از حدود ملک حفاظت کرد می بایست حدود ملک دیوارکشی کرد. و همچنین اسناد تک برگ نیز که امنیت بالایی دارد را اخذ نمود. یکی از راه هایی که وجود دارد تا بتوان حدود ملک را معلوم ساخت، تفسیر عکس های هوایی می باشد.

هزینه تفسیر و بررسی عکس هوایی بر طبق تعرفه معلوم می شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی متخصصی است که می تواند تفسیر عکس هوایی را با دقت بالا انجام دهد.

عکس هوایی توسط سازمان نقشه برداری و همچنین سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح اخذ می شود. بررسی و تفسیر عکس هوایی با روش برجسته بینی و به کمک تجهیزاتی همچون استریوسکوپ انجام می شود.

کارشناس بررسی سابقه عوارض در اراضی را انجام خواهد داد و در ادامه با اتمام تفسیر عکس هوایی گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده حل شود.

تفسیر عکس هوایی جانمایی ملک

تفسیر عکس هوایی جانمایی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیازی ثبت نشده. اولین نفر شما باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما